Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zajímavá říšskoněmecká architektura

0 0
možnosti

Vic k napsani nemate?

0 0
možnosti

Krásné. R^ Ta rybářská čtvrť je nádhera. Na věž bude celý život vzpomínat můj syn, kterého jsme její pomocí léčili ze strachu z výšek.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji:-) Moje dcera s tím měla taky problém- až úplně nahoru s námi nevylezla.:-)

0 0
možnosti

Jako vzdy hezky clanek i fotky. Na tu vez vylezt je zazitek a za tu namahu se pak musi jeden odvdecit zaludku. Käsespätzle tam umi varit vynikajici.

Jinak vidim, ze vam Land Baden-Württemberg ucaroval. Preji dalsi hezke zazitky ve svabske zemi.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, já mám sestřenici v Bad Cannstatt, tak tam jezdím často a opravdu to tam mám moc ráda. A  spätzle  si dávám všude- vůbec mi chutná ta švábská kuchyně. Takže další švábské zážitky ještě určitě budou! :-)

0 0
možnosti

A jestlipak jste byla nejen in Ulm, ale také in Ulm undum Ulm und um Ulm herum? :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tomuhle už nerozumím- to bude asi nějaká místní slovní hříčka, ne?:-)

0 0
možnosti

Moc pěkné. Mně se v Německu také líbilo, byl jsem tam asi 5x za život /celkem dlouhý/.Líbí se mi  Fachwerk. Líbil jsem i Gdańsk ,hanzovní město,byl jsem tam ale za mlada..Rád bych se do Německa tak na 3 dny podíval , s manželkou. Někdy mi vychvalovala Rthenburg ob der Tauber. A Co Trier? Co byste mi doporučila. ?.....P.S. Gold Ochsen  ? Je der Ochse....

... moc tomu nerozumím.... jinak karma R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuji! Já osobně jsem nebyla ani v jednom, ale určitě časem navštívím alespoň Trier- láká mne svojí historií. Rothenburg taky neznám, ale v Bavorsku mohu doporučit třeba Bamberg- to je moc pěkné starobylé město s velice bohatou historií- rozhodně stojí za návštěvu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik