Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné město , kdo by to řeklR^ S těmi malovanými okny na domech  jsem se setkala nedaleko madridské galerie Prádo, působí to roztomile..Trochu mě Lyon na obrázcích  Madrid připomíná.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji! Lyon skutečně stojí za to navštívit. :-)

0 0
možnosti

J21a98r13a 14R72a85n14k

6. 12. 2015 21:51

Moc hezky blogR^

0 0
možnosti

Tak zatím jsem o Lyonu jen slyšela ve spojení s vlakyTGV. Ale z vašich fotek je jasné, že je to město vskutku pozoruhodné a hezké. Bohužel ty fotky drůbeže a uzenin jen dokazují, že jsme ještě daleko od kvality.....a EU.

Díky za hezký blog!R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za reakci. Lyon je opravdu krásný. Na nabídku tržnice jsem jen zírala.:-)

2 0
možnosti

Městem jsem zatím jenom projížděl. Podle Vašich krásných fotografií je mi jasné, že mám co napravovat.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky! Rozhodně Vám návštěvu Lyonu mohu jen doporučit- stojí za to!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik