Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak vidím to nádherné nádraží, hned se mi vybaví: krásná tmavě zelená, zlatá, dřevěné obložení, pánské kluby, elegance - a minimum bílé barvy, kterou nemám ráda:-)

Je to nádherné město! Ty budovy jsou moje srdeční záležitost. Ale co tam není hezké, že?R^

Marie, viděla jsem teď 4 blogy za sebou, a nedovedla bych říct, který byl nejhezčí.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem moc ráda, že se vám moje blogy líbí! ;-D Reakce jako Vaše jsou pro mne velmi povzbuzující.:-)

1 0
možnosti
Foto

Úžasné fotky úžasných míst.R^

0 0
možnosti

Určitě krásné místo, zatím jsem se tam nezatoulal.R^

0 0
možnosti
Foto

Zkuste to- garantuji vám, že nebudete zklamaný. :-)

0 0
možnosti

Glasgow je krásné město. Okolí má také krásné. Celé Skotsko stojí za návštěvu. Jen si po sobě čtěte texty pod fotografiemi. Královnu Voktorii jsem nikde na žádném pomníku nepostřehl.;-)

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se za překlep.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím a moc děkuju.R^Moje kamarádka tam studovala, posílala fotky, vždycky při setkání dlouze vyprávěla - podle univerzity jsou Bradavice, že?;-D

Teď dostudovala druhou v pořadí v S.Anrdrews... tam to tedy taky stojí za toR^...příjemný večer přeju.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za Vaši reakci a také přeji krásný večer!:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS