Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

ZajímavéR^ Musí tam být krásně.

0 0
možnosti
VH

Moc pěkný blog vč. fotek, Skotsko musí být nádherné, i když pláštěnka je asi nezbytná...R^

1 0
možnosti
Foto

Díky! Skotsko je tak krásné, že ani to počasí nevadí- naopak, dokonce to k tomu patří.:-)

0 0
možnosti

Paní Marie, tedy to je zase krásný blog! Záběr za záběrem skvostný!R^

A ještě k tomu poučný text. Konečně vím, proč se touží Skotové osamostatnit - a ani se nedivím.

Díky moc za tu nádheru!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc! Jsem ráda, že se Vám to líbí!:-)

1 0
možnosti
RE

Loni v červenci jsme vyrazili na expedici celým Skotskem, tedy i Skye. Opravdu patřil k perlám celé cesty, ne li k úplné špičce. Takové psí počasí, jaké panovalo celých, cca 14 dní pobytu na ostrovech jsem ještě nezažil a to jezdím každý rok do Norska. K Fairy Pools jsme se vydali i za příšerného vichru, kdy pršelo vodorovně. Cestou kolem potoka mě(112kg) vichr párkrát málem shodil do rokle vedle cesty, takže jsem vzteky řval(hádal jsem se s Thorem - bohem bouře) a ani nevím, zda jsme k tomu kýženému vůbec došli, neboť vodopádů, padajících do jezírek bylo po cestě několik, ale cesta pokračovala zřejmě přes hory někam daleko, takže jsme byli nuceni otočit(Thor nakonec vyhrál. On ani nemá nic jiného ve zvyku):-)

Haggis jsme si dali v hospodě za 6 liber a pak jsem ho koupil za libru ve 300gramovém ,,salámovém" balení v sámošce:-) Ale jinak Skoti nejsou ,,škoti":-(;-D

2 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek!R^ Jsem ráda, že Vám Thor dojem ze Skotska nezkazil. Mimochodem- já jsem si z každé cesty po Skotsku přivezla haggis ve zmrazené formě právě v tom salámovém balení.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik