Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marie, tedy Vy nezklamate - ani výběrem navštíveného místa, ani kvalitou fotek!R^

To je krásná procházka, navíc mám slabost pro "hrázděnou architekturu".

Takže opět - velký dík za tu možnost to vidět aspoň takto!:-)

0 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji za všechny Vaše reakce, jsem ráda, že se Vám moje blogy líbí.

Já hrázděnou architekturu miluji a nikdy jí nemám dost.:-)

0 0
možnosti
VV

Napada mne dalsi typ na zajimavou navstevu. Jestli jste tam jeste nebyla, doporucuji Freiburg in Breisgau. Take krasne starobyle. Moc se mi tam libi ty potucky ktere tecou ubrostred mesta ve vydlazdenem korytku.

A zedna zajimavost, bylo to prvni mesto, ktere Luftwaffe bombardovala, kdyz si ho v mlze spletla s jinym cilem.

0 0
možnosti
VV

Ano Esslingen je opravdu krasne svabske mesto obklopene vinohrady. Nejen vanocni trhy, ale i vinobrani stoji za navstevu. A jezdi jim tam trolejbusy.

Mam rad mesta s trolejbusy.

0 0
možnosti
Foto

Diky za vsechny Vase typy - budu podle nich planovat vylety az zase pojedu do Nemecka. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik