Diskuse

Za krásami jihozápadní Anglie - Wells

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji, vidím, že i Vás jihozápad Anglie oslovil.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezké, děkuji za inspiraci.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se Vám líbí.:-)

0 0
možnosti

Paní Marie, zahlédla jsem Váš článek hned jak se objevil, ale nemohla se časově k němu dostat. Ale těšila jsem se najisto. Zase zírám v němém úžasu - nádherné fotky krásných objektů, a zajímavé doprovodné slovo. Díky Vám moc za zážitek!:-)

1 0
možnosti
Foto

Já Vám moc děkuji za krásnou reakci! Je to pro mne vždycky tak povzbudivé a mám upřimnou radost, když vidím, že si moje blogy někdo rád přečte.:-)

2 0
možnosti
JR

J90a38r96a 91R92a49n90k

19. 3. 2017 2:37

Hezke fotografie, chytila jste skvele pocasiR^

0 0
možnosti
Foto

Díky, počasí bylo skutečně mimořádně pěkné a stálé.

0 0
možnosti