Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vlasto, děkuji Vám. Co píšete je velice zajímavé. Můžete mi poslat odkaz, kde pak Vaše vyprávění najdu? Dělali jste patrně trochu jinou trasu než já a myslím, že se můžeme docela hezky doplňovat. Zajímal by mne i Váš zážitek s živým snem.

0 0
možnosti
Foto

Marie, snad se k psaní dostanu o víkendu, teď už jsem zas v pracovním kolotoči. A ještě též váhám, jak to téma pojmout. Určitě nejsem znalcem anglické historie, spíš takovým fanouškem všeho britského.

0 0
možnosti
Foto

Marie, Vaše vyprávění jsem si četla cestou autobusem do Avebury, a nyní si je vyhledala, už doma v klidu u PC. Chystám se o jihozápadní Anglii též psát, zatím se snažím urovnat si dojmy. Putovali jsme v organizovaném zájezdu autobusem, navštívili Heytor a poté Tintagel. A pak jsem měla zážitek z oblasti "říše mrtvých", což se odehrálo v podobě velmi živého snu. Jsem z toho ještě poněkud "paf", přemítám, co je reálné a co řekněme reakce podvědomí.

0 0
možnosti

I ja dekuji za povidani i obrazky, tentokrat nemam nic co bych podotkl. Tam jsem nikdy nebyl. Ale diky Vam uz o Tom kraji neco malo vim.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji! Ještě z toho kraje něco bude.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásnou reakci. Glastonbury je moc zajímavé místo - bylo by toho na mnohem delší povídání, než je tenhle blog. :-)

1 0
možnosti

I z toho, co jste napsala je to znát:-))

Hezké velikonoce!

0 0
možnosti

:-)) Tak jsem se dočkala...Marie, děkuji za opět moc krásné povídání a fotky. Úžasné!

To opatství muselo být ohromné.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS