Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak tohle snad nemá obdoby! To je tedy nádhera! Ani nedovedu říct, který obrázek by zvítězil:-) Miluju ty uličky, jako je na fotce z Lyntonu, ale i pohled shora na záliv je nádherný. Ale je to takové i v LynmouthuR^

Díky moc, paní Marie!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji moc! Jsem ráda, že se Vám opět blog líbil. Mně tenhle kraj úplně učaroval. Nevím, jestli se tam ještě někdy dostanu, ale strávit právě na tomto místě týden dovolené a dělat výlety do okolí, to je můj sen.:-)

0 0
možnosti

Vůbec se Vám nedivím.Je to tam opravdu nádherné. Pro mě byl vlastně dlouho představou Anglie - Londýn. Tím, že jsme neměli možnost nic vidět. Bohužel, ani tam jsem se nepodívala. Ale díky Vám mám možnost poznat, že celý ten ostrov je úžasný. (A navíc mám ráda i anglický fotbal:-))

0 0
možnosti
Foto

Tak já zrovna sportovní fanda nejsem, ale anglický i skotský venkov miluji. Fascinující je už jenom jejich přístup k památkám- jak si udržuji svoje zříceniny, jak na vesnicích stále žijí v těch starých kamenných domečcích se slaměnou střechou, které mají skvěle udržované a uvnitř samozřejmě účelně a moderně vybavené. To, co my u nás vidíme jen ve skanzenech, to oni dále užívají a obývají a prodlužují tomu životnost pro další generace.

0 0
možnosti

Tak teď jste napsala to, co mi u nás hrozně vadí. Ta "neupravenost". I když se už hodně zlepšilo, a některé vesnice a kraje se snaží, je to pořád takové snad "upachtěné". A hlavně - je toho ještě málo. Proto je taková radost vidět, že to někde jde. Jezdívala jsem dost dříve do Rakouska. Ne na nákupy, ale obdivovat, jak to mají všude krásně upravené. Ve městech, na venkově, ale i v lese.

0 0
možnosti
Foto

To jsou věci, které mne taky mrzí. Každý chce všechno staré bourat a modernizovat, ale utíkají nám cenné upomínky na život našich předků a vytrácí se duch a kouzlo minula. Jistě, všechno najdeme v muzeích a památkově chráněných objektech, ale vytratil se z toho život. Jsem strašně vděčná za návrat starých šlechtických rodů do jejich sídel a za všechno co tady dělají.

Koncem měsíce jedu do Tyrol, tak potom tady najdete zase něco z Vašeho oblíbeného kraje.:-)

0 0
možnosti

To máte pravdu. Zvlášť, když to nové, co zbourané objekty nahradí není nic, co by bylo příštím generacím přínosné. Ani architektonicky, ale především kvalitou stavby. Jen to vypovídá o době, ve které nyní žijeme. Stejně jako klasická hudba. A z těch šlechtických rodů mám taky radost. Je to úplně jiná "sorta" lidí. Stačí, když promluví.

Tak ať se Vám cesta vydaří, a budu se moc těšit na Váš článek:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik