Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

V Bristolu stojí za návštěvu rekonstruovaná loď Great Britain přeměněná na muzeum. Byla to první plachetnice se železným trupem současně poháněna parním strojem s lodním šroubem

Zajímavý osobní zážitek z návštěvy s fotkami najdete zde:

http://www.katkacestuje.cz/2016/06/nejvetsi-chlouba-bristolu-parnik-ss.html

0 0
možnosti
Foto

Díky za reakci i za typ - přečetla jsem si to a je to velice zajímavé. Pokud se ještě někdy do Bristolu dostanu,určitě se na tu ,loď podívám.:-)

0 0
možnosti

Tak dnes pro mě krásné zakončení dne, Marie. Ta katedrála je nádherná. Ta věž - tower Cabot - moc hezká. Ale vlastně zase všechno.

Asi se mnou budete souhlasit, že by člověk měl mít během života víc "volných" let k dispozici, aby si některá místa mohl chvíli vychutnat. Opět moc děkuji za úžasný blog.

(Byla jste v tom Rakousku?:-))

0 0
možnosti
Foto

Díky, jen jsem tentokrát neměla moc fotek- měla jsem problém s foťákem. Jinak s Vámi naprosto souhlasím. V Rakousku jsem byla, ale zbývá mi napsat ještě jeden blog z jižní Anglie, abych to uzavřela a pak přijde to Rakousko.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS