Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umite a zrejme rada cestujete. Ja musim brat ohled na invalidni zenu. Tak jen okoli nasich dvou bydlist. Az se zase vratite do stredni evropy, treba budu mit nejake poznamky ke znamym mistum.

0 0
možnosti
Foto

Dekuji! Behem leta se chystam na svou kazdorocni dovolenou ve Stuttgartu, tak zas budou nejake vylety do okoli a tim i dalsi temata. Vase poznamky a pripominky vzdy vitam.:-)

0 0
možnosti

Moc děkuji za krásný blog, jak jinak, od Vás. Jen ty obrázky mi mobil neukáže všechny. Tak zase až v zimě doma, jako vloni:-))

Ale nevadí. Ta historie je neméně zajímavá.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, těch fotek tady moc není- měla jsem tam nějaký problém s foťákem, ale příště už bude Rakousko a pak Německo a tam jich mám spoustu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé čtení před dovolenou do západní Anglie. Diky

0 0
možnosti
Foto

Pokud jsem aspoň trochu inspirovala Vaše cestovní plány, tak mne to opravdu těší.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný fotoblog. Stará dobrá Anglie. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik