Diskuse

Ludwigsburg

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Pani Kubesova, chystate-li se jeste nekdy do Ludwigsburgu, odskocte si i do nedalekeho Mannheimu, kde je velikosti nejvetsi zamek v Nemecku - ve 2.SV sice temer zcela znicen, ale po valce byl do puvodniho stavu znovu postaven. A i zamek v blizkem Rastattu stoji za videni. A z Rastattu je to pouze par minut do Baden-Badenu, kde zil a pujcovane penize prohraval v kasinu Dostojevsky.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za rady a typy na výlety. Jezdívám každý rok do Stuttgartu, takže je určitě využiji.:-)

0 0
možnosti
PL

Hezké povídání o zajímavém místě. R^

0 0
možnosti
TM

Dekuji za clanek, bydlim asi 6 km od LB a rada jsem si pocetla o historii a zkoukla fotky naseho pekneho krajskeho mista ....snad jenom pro upresneni - Schiller se narodil v Marbachu, ma tam i velmi pekne muzeum, ale to jenom na okraj .....pekny den

0 0
možnosti
Foto

Aha, tak to děkuji, opravím to. O Marbachu se také chystám napsat - kouzelné městečko, ale v muzeu Schillera jsem bohužel nebyla.

0 0
možnosti

Tak to je úžasné místo! Díky, paní Marie, že jste tak podrobně a pěkně přiblížila historii Ludwigsburgu. A ty fotky jsou naprosto úchvatné. Je toho tam k vidění krásného velmi mnoho.

0 0
možnosti
Foto

Je tam toho k vidění daleko víc, ale došla mi baterka ve foťáku, tak jsem dál fotila mobilem, ale ten mi dosloužil dřív než jsem si ty fotky stihla stáhnout do počitače a už to z něho nedokážu dostat. Prostě smůla. Ale doufám, že se tam v létě zase dostanu, tak to třeba doplním.

0 0
možnosti

Ja to tam mám taky rád. Za kostelem na náměstí tam je nádherné železničně-modelářské vetešnictví.

1 0
možnosti
Foto

Díky za typ. Mám vnuky milující vláčky a všechno co s tím souvisí. :-)

0 0
možnosti
Foto

Byl tam i tábor pro české emigranty po r.1948.

1 0
možnosti
Foto

Díky za doplnění informací - to jsem nevěděla.:-)

0 0
možnosti
VV

Ju Ludwigsburg.

Samozrejme ze vam musim dat karmu. Jezdim hodne casto kolem zamku k synovi, ktery zije v Remseck. A vzdy kdyz jedeme tou prokopavkou u zamku, divime se co je to tam nahore za podivnouzeleznou obludu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, mám to tam taky ráda. A mívají tam krásné vánoční trhy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, ale bohužel jsem se do toho nedostala.:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik