Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Hezky jste to nafotila.

Ja mel napodzim smulu, kdyz mne kvuli nejake nehode na A81 navigace Marbachem protahla. A bohuzel nejen mne, takze na divani se kolem nebylo moc casu. Ale vase fotky mi ty domecky pripomely.

0 0
možnosti
Foto

Díky, třeba Vás to bude inspirovat, abyste si tam zajel ještě jednou v klidu. Marbach je fakt kouzelný.

0 0
možnosti

Krásné místo, krásné fotky!

To město má tedy bohatou historii, a několik "znovuzrození".

Jak vidím F. Schiller, hned mi zní Óda na radost :-))) Tu mám moc ráda.

Paní Marie, díky za úžasný blog!

1 0
možnosti

p.s. v poslední době jsem na Vás myslela. Přála jsem si nějaký hezký blog (v té záplavě politiky).

0 0
možnosti
Foto

R^opravdu kouzelné-karma a dík za pěkný výletR^

0 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji za pěknou reakci a karmu. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik