Diskuse

Bayreuth

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

R^ Zatím jsem jenom projížděl, ale jednoho dne se asi zdržím.

0 0
možnosti
Foto

To udělejte- rozhodně nebudete litovat.:-)

0 0
možnosti

Je to snad tři dny, kdy jsem vzpomněla, kde asi cestujete. Bayreuth jsem měla kdysi v plánu, ale nedošlo k návštěvě. Tak jsem si s radostí aspoň přečetla Váš skvělý blog. Bohužel jsem v místě, kde špatně funguje internet v mobilu, a tak obrázky mi zůstaly utajeny. Ty si musím nechat na zimu, až se vrátím do "civilizace":-D (jsem kousek za Prahou).

Díky moc za mnoho informací!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Co se týče fotek, o nic jste nepřišla- jejich kvalita se odvíjí podle toho jak moc v danou chvíli pršelo, některé jsou dokonce nakřivo, jak jsem fotila-v jedné ruce deštník a v druhé foťák;-D Užívejte si krásné léto.:-)

1 0
možnosti
VV

Nejvetsi udalosti jsou samozrejme Bayreuther Festspiele. Ovsem beznadejne na leta dopredu vyprodane. A take ne pro kazdeho. Ono takovejch 600 € za listek si take nemuze kazdej dovolit. Opravdovy predstaveni musi byt zazitek. Mne tam nekdy pre 20 roky vzal soused, zvukar BR na nataceni zkousky. I to byl zazitek, i kdyz z te kabinky toho moc videt nebylo.

A do mesta jsem se bohuzel vubec nedostal, bylo to na otocku.

0 0
možnosti
Foto

Upřímně řečeno já nejsem zrovna milovnicí Wagnerovy hudby. Ale dostat se na festival a prožívat to takhle přímo musí být zážitek, na který se nezapomíná. Ono asi většině návštěvníků se to povede tak 1x za život.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik