Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, to je nádhera! Vždycky jsem Dánsko považovala za "tak trochu jiné" než je zbytek Evropy. A tímto blogem jste mi to potvrdila. Opět jste napsala spoustu zajímavého. :-)) Modrozuba používám dost často. Je to praktický a rychlý pomocník při přenášení dat (mobil, pc).

Dmu se pýchou, když čtu o tom skleněném sarkofágu. Máme moc šikovné lidi.

A fotky jsou nádherné!

Jsem Vám, Marie, za ty blogy vysoké úrovně nesmírně vděćná. Díky!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za zpětnou vazbu. Stopy nás Čechů najdete na světě kdekoliv- prostě jsme šikovní.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek a krásné fotografieR^

0 0
možnosti

Paráda! Mám Dánsko moc ráda. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji,Dánsko je opravdu krásné!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný informativní fotoblog. R^

Roskilde jsem dvakrát navštívil, jednou v sedmdesátých letech a podruhé v osmdesátých letech minulého století, kdy jsem měl tu čest mít přednášku o mém výzkumu v informatice na Roskildské univerzitě. Byl jsem tam týden, tak jsem si toto historické a dobře udržované město mohl dobře prohlídnout. Působilo na mne klidným dojmem, jistě ve srovnání například s Kodaní.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Řekla bych, že i dnes je Roskilde klidné město, jen turistů bude asi víc, obzvláště v tuhle letní dobu. Rozhodně za návštěvu stojí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik