Diskuse

Kodaň

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc hezký blog a připomenutí dávné cesty-moc se mi tam líbiloR^

0 0
možnosti
Foto

Heké povídání i fotky R^ severské země mě nikdy moc nelákaly, ale Kodaň by rozhodně za podívanou stála. Hlavně zámek

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. V Kodani je toho mnohem víc, co stojí za vidění.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dík za připomínku, strávil jsem tam 3 měsíce, ale už je to čtvrt století a navíc to bylo v zimě - což mělo jedinou výhodu, že tam nebylo moc turistů.

0 0
možnosti
Foto

Doporučuji zopakovat si to v létě- ta atmosféra bude určitě úplně jiná. My jsme měli nádherné letní počasí a Kodaň zalitá sluníčkem byla opravdu kouzelná.

0 0
možnosti

K tomu se nedá opět nic jiného napsat než, že je to skvostný blog.

Moc jsem si ho užila co do informací, tak i krásných objektů na fotkách.

Paní Marie, díky moc!

1 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji za zpětnou vazbu a všechny povzbudivé reakce.!!:-)

1 0
možnosti
VV

Jako vzdy R^. I kdyz tam znam vlastne jen letiste.

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik