Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

Jen taková maličkost: Autorem fotografie Masarykovy sochy je Robert Brinda.

0 0
možnosti
Foto

Takže ta fotografie je od Vás? No to blahopřeji!

0 0
možnosti
PS

P52e84t93r 98S74k59á23c14e43l

11. 11. 2018 0:03

Jen bych dodal, že pan Rolínek je k věčnému odpočinku uložen na hřbitově v Bořitově u Černé Hory. Přesné místo najdete lehce, památník je z pískovce, ze kterého on vytvořil svoje sochy. Navíc u Velkého Chlumu (ten menší kopec u Bořitova viditelný ze silnice Brno-Svitavy) je v lese též jeho stopa.

0 0
možnosti

No, paní Marie, napadá mě, že je skoro čas vydat knížku. 1.část ze zahraničních výletů, a 2.část od nás.

Moc pěkné! Díky! A hezký večer!:-)

0 0
možnosti
Foto

No to asi ne:-), ale děkuji Vám za zpětnou vazbu.

Hezký večer. :-)

1 0
možnosti
VV

Dekuji za obrazky a vyklad k nim. Pripomel mi vynikajici zurnalistku, ktera casto pro ORF komentovala udalosti v tehdejsim Ceskoslovensku.

https://de.wikipedia.org/wiki/Barbara_Coudenhove-Kalergi

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za rekci i za upozornění na Barbaru Coudenhove - Kalergi. Hned jsem si to přečetla. Je opravdu zajímavé, jak se dál vyvíjel život potomků tohoto šlechtického rodu.

0 0
možnosti
JA

J11i22ř33í 22A29l53e71x12a

10. 11. 2018 17:42

Děkuji za hezkou připomínku. Moje rodina pochází z tohoto kraje a mám ho spojený s prázdninami u babičky...

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik