Diskuse

Schorndorf

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za vzpomínku. V tomto městě žije můj bratr a v něm i v okolí spousta příbuzných a známých z dětství. Rád jsem se tam s Vašimi snímky v myšlenkách vrátil. R^

0 0
možnosti
Foto

Tak to mne těší, děkuji.

0 0
možnosti
JV
VV

Diky za hezke obrazky a povidani o meste. Jeste ze jste napsal o ktery Schorndorf jde, ono jich je na jihu Nemecka vic.

0 0
možnosti
JV

Ale Daimlerstadt jen jedno město !

0 0
možnosti

To je zase krásný blog! A tolik nádherných, hrázděných domů jsem pohromadě snad ještě neviděla.

Díky moc!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ani jsem nevěděla, že je Schondorfů víc.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik