Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mauthausen je také velice krásné městečko, až na ten lágr nad ním.....

0 0
možnosti
Foto

Temnou historii jim nikdo neodpáře, ale je třeba vidět i to hezké, co se po staletí vyvíjelo a dnes si to příkladně udržují.

0 0
možnosti

J34a76n 38Z20í12m72a

11. 3. 2019 1:58

Souhlas. Byl jsem tam v červnu. V Brausebad jsem se vyděsil, ale pak jsem se na staré centrum nemohl vynadivat.R^

0 0
možnosti
Foto

Je kouzelné, člověk by ani nevěřil, jaké hrůzy se děly kousíček odtud.

0 0
možnosti

Moc pěkný je i tento fotoblog!

Díky!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Pod pojmem Dachau jsem si vždycky představovala jen ten koncentrační tábor.Nikdy by mě bylo nenapadlo, že je to takové krásné město. Myslím, že to tak má hodně lidí, proto jsem měla potřebu o tom napsat.:-)

1 0
možnosti

Souhlas, je to zajimave mesto a zamek je nejlepe navstivit napodzim, kdy jsou tamni aleje uz vybarvene do podzimnich barev, a hlavne zamecka kavarna cukrarna nabiz opravdu skveke sladkosti. A vyhled ze zamecke terasy na Mnichov take stoji za to.

Navstevu mohu jen doporucit. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik