Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

tomu, kdo Vám řekl,že tam kromě ZOO , nic není...dejte pohlavek a druhej ode mne....!! a to jste nezašla do výrobny vánočních ozdob......

0 0
možnosti

No...já nevím. Ale dyť tam fakt nic není:-))))))

Jo, kdo hledá, najde. A tady se ani hledat nemusí. Jen vědět kam jít, a dívat se.

Parádní blog. Díky!

0 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji!! Nic jsem od toho neočekávala, jen jsem se tam chtěla podívat ale nakonec jsem byla docela překvapená a jak jsem ten fotomaniak, tak jsem viděla, že je co fotit. Ale jak píšete - kdo hledá najde. A kdo nehledá, tak nic nevidí. Já vždycky všude hledám pěkné objekty na fotky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik