Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, zda je to oblast Gorlitz nebo Zittau, ale klášter Marientflhal doporučuji.

0 0
možnosti

Rekl bych ze je to na plovicni ceste mezi. A tu restauraci tam mohu vrele doporucit.

1 0
možnosti

Zase krásná vyjížďka za krásami architektury a historie. Tuto oblast mám obzvlášť ráda. Byli jsme tam před lety opakovaně...ještě za "minulých časů". A bylo tam milo, protože Lužičtí Srbové jsou velmi příjemní, a tím i atmosféra městeček.

Díky za blog!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Zhořelec mne okouzlil- nevěděla jsem kam dřív koukat a co dřív fotit.:-)

0 0
možnosti

R^ Görlitz je krasne mesto, a take relativne levne. Jsou to asi dva roky co jsme tam byli s kamaradem z vojny. Libila se mi tam i ta uzkokolejna tramvaj. Zpet jsme se pak vraceli pres Zgorzelec. Jaky rozdil.

Vubec nelituju ze jsem leta platili Solidaritätszuschlag kdyz to slo na obnovu komunisty zplundrovanych mest.

2 0
možnosti
Foto

To Polsko stále ještě nějak pokulhává - když se přejede hranice i od nás, tak je vidět velký rozdíl.

0 0
možnosti

Gorlitz jsme loni navstivili. Sice za jinym ucelem, ale i tak jsme si mesto zamilovali. Snad se nam podari tam stravit vice casu nez jeden den.

0 0
možnosti
Foto

To vám vřele doporučuji - jeden den je málo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik