Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J69i77r58i 67T30i15c94h45y

11. 7. 2019 17:55

Asi pred mesicem jsem dostal pohlednici s klasterem od sestry, ktera to misto navstivila. Diky za dalsi zabery a poucny historicky prehled.

Muzeme se povsimnout, ze to byla Luzicka (Slovanska) zeme, dnes je to zrejme vse nemecke. Stoji to k zamysleni.

0 0
možnosti
Foto

Třeba se to změní.:-) Četla jsem, že Žitava má 4000 volných bytů, na které láká právě čechy. Tak třeba se ten slovanský duch v Lužici zase probudí.

0 0
možnosti

To uz je to tak dlouho? Myslel jsem si ze jsem tam byl nedavno. enkrat tam yly jeste videt stopy po te velke vode.

Ale i tak se mi tam, vlastne nam vsem mc libilo. A obed v te restauraci hned u prijezdu byl take vynikajici.

0 0
možnosti

Ten klášter tedy odolával všem nástrahám světa! A je dobře, že byl uhájen...je nádherný.

Stejně tak, paní Marie, jako tento blog.

Velký dík!

1 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji za hezkou reakci.!!:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS