Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za povídání o Zvičíně a Miletíně - i za pěkné fotografie. V Miletíně jsme se tehdy dlouho nezdrželi, takže jsem je přivítala. Ten Erbenův domek - i tu kočičku, mám na fotografii. Ještě jednou díky za připomínku... R^V

0 0
možnosti
Foto

Byli jsme v Miletíně - (pěkný název městečka). Před skromným rodným domkem spisovatele Karla Jaromíra Erbena se procházela třínohá černá kočička. Trošku mě rozesmutněla, zrovna jako některé jeho Balady z Kytice. "Zemřela matka - a do hrobu dána, siroty po ní zůstaly..." K.J. Erben byl spisovatel a básník skutečně národní... VR^

0 0
možnosti
Foto

Já Vám děkuji za hezkou reakci na můj blog. Vždycky mě potěší, když se ozve někdo, kdo má na místa o kterých píši nějaké osobní vzpomínky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik