Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Marie, čekám na Vás, a dočkala se. Mám radost.

To je opravdu nádherný blog. Nadchl mě podrobný, velmi přínosný text, a spousta zajímavých, úžasných fotek.

J.J.Ryba...to jsou pro mě vánoce. Jeho mši si pouštím často, a pokud ji vysílají v tv přímo, neodolám.

Moc Vám děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Marie Kubešová 2852

Blog

Děkuji, ráda jsem se tady s Vámi zase potkala. :-)

1 0
možnosti
MP

R^R^ Díky moc. Zajímavé informace a krásné fotky. Byl jsem tam sice jen asi 3x, ale líbilo se mi tam velmi:-).

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, ráda jsem se tady s Vámi zase potkala. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik