Diskuse

Dačice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

A jsou Dačice ještě na Moravě, jak tomu bylo před válkou, nebo jsou už v Čechách ?

;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZZ

Jak se dívám na diskuzi, tak už je tam i odpověď.

:-)

0 0
možnosti
TB

asi tak před 20 lety jsme tam travili dovolenou asi tak na 10 dní.

0 0
možnosti
VR

Díky za inspirativní blog. Vidím, že budu muset Dačice znovu navštívit, protože mi tam některé věci unikly. ;-)

Ale i vám bych tam mohl něco doporučit, např.: letecké muzeum nebo zahradní železnici.

A z toho agresivního Moraváka si nic nedělejte. Takoví lidé se najdou všude! Většina Moravanů, které jsem poznal, a bylo jich dost, protože jsem pět let studoval v Brně, jsou příjemní a pohostinní lidé.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji!! Pokud ještě někdy Dačice navštívím, určitě si na Vaše typy vzpomenu, obzvlášť kdybych tam jela s vnoučaty.:-)

0 0
možnosti
JT

J33i86r82i 25T54i25c84h44y

18. 11. 2020 17:00

Dalsi cenny prispevek ukazujici historicke bohatstvi Ceska.

1 0
možnosti
JL

Proc lzete autorko? Dacice po celou svou historii nikdy nebylo jihoceske mesto! Bylo, je a bude patrit na jihozapadni Moravu! Soucasny stav neni nic nez ahistoricky paskvil ignorujici historicke zemske hranice.

1 1
možnosti
Foto

Víte, tohle už dneska nikdo moc nevnímá, kromě fundamentalistických nebo folklorních milovníků historie. Jsme dost malinkatý národ, abychom se ještě dělili na Čechy a Moravany. Možná, že Vám to připadá jako škoda, ale to je život. Taky už neřešíme Doudleby, Charváty, Lučany a pod.:-)

2 0
možnosti
ND
JK

J98a56n 45K92v15a81p87i63l

18. 11. 2020 14:44

Dobrý den paní Kubešová,děkuji za krásné foto,které mi připomnělo můj 25 letý pobyt v Dačicích,osvěžilo vzpomínky na město i na moji práci.

Ještě jednou děkuji !!!

Zdraví Jan Kvapil

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, pane Kvapil, to jsem ráda, že jsem někomu svým blogem udělala radost. Já jsem v Dačicích strávila týdenní dovolenou s výlety do okolí a moc se mi tam líbilo. Děkuji Vám.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik