Diskuse

Cestování po Německu - Stuttgart

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jsem se ještě vrátila, abych ty krásné fotky viděla lépe, ve větším. Úžasná je ta televizní věž. To je elegance. Ne, jak ta naše pražská hrůza. A ta fotka z nádvoří taky svědčí o tom, že méně znamená více. Krásná, decentní výzdoba. Moc pěkné.

Ještě jednou díky za krásný článek, Marie :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Když se Vám líbí Stuttgart, podívejte se ještě na fotky v jednom s loňských blogů, který jsem psala o Bad Cannstatt- kdysi to bylo samostatné město, ale už přes 100 let je součástí Stuttgartu.

1 0
možnosti

Marie, tedy ty Vaše články jsou opravdu úžasné, bezkonkurenční.

Tolik informací, a tolik krásných fotografií. Moc za to děkuji!:-)

Skoro bych mohla říct: byla jsem ve Stuttgartu:-))

0 0
možnosti
Foto

Tak to já vám moc děkuji za takovou krásnou reakci!:-)

Já považuji za nejzajímavější nejstarší část Stuttgartu Bad Cannstatt- mám tady o něm jeden ze starších blogů. I tam je plno fotek a trochu více z historie.

0 0
možnosti

Dobry vecerpani Kubesova,

Stuttgart neni mym oblibenym mestem. Pro pohledu z te televizni veze mne napadlo, ze je to vlastne Konglomerat osad. A obyvatele, sverazni. Kdyz jeste Ladenschlussgesetz narizoval uzavrit kramy o pul sedme, rikalo se, ze um sieben abends werden die Bürgersteige hochgeklappt.

Ale asi uz se neco zmenilo a i nocni zivot se tam kona. A ne jen schaffe schaffe Haeusle baue.

A mam pro vas dalsi Typ na vylet. Treba Donaueschingen se soutokem dem aBreg und Brigach a urednim pramenem Dunaje. A neuen mesto, ale hlavne zamek s parken stoji za zminku. A take pivovar Fürstenberg s opravdu vynikajicim pivem.

0 0
možnosti
Foto

Dobry den! Diky za Vase typy. Ja mam ze Stuttgartu nejradeji Bad Cannstatt - klidek, pohoda, hezke prochazky, jezdím tam moc ráda. Jen v poslední dobe to tam hodne pokazil Stuttgart 21- kudy povede nova trat, vsechno je rozkopane, ted uz strhli i drevenou lavku pres Neckar - te je skoda.

0 0
možnosti