Diskuse

Gibraltar

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezký "výlet" jako vždy. Díky za fotky i povídáníR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že se Vám to opět líbilo. :-)

1 0
možnosti
PL

Krásné.R^R^R^Děkuji, rád jsem zavzpomínal na svou návštěvu Gibraltaru před lety (také jsem otom napsal: http://pavelliprt.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=478054)

Jinak ty opičku jsou opravdu velmi drzé. Člověk, který před nimi vyndá svačinu, hodně riskuje.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, hned si jdu přečíst, co jste napsal Vy.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké fotky a povídání, karma:-)

Ty opičky jsou prý opravdu moc drzé. Jeden známý mi říkal, že k němu taková potvůrka přiběhla a normálně mu z ruky ukradla banán, který se zrovna chystal sám sníst:-)

1 0
možnosti
JS

Jsou to strašný potvůrky ty opice, já se jich bála :-) Ale krásné fotky R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS