Diskuse

Kirchheim unter Teck

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

arg guat! N ́Obed aus Kirch hoim!

0 0
možnosti
Foto

Mohl byste to prosím přeložit do češtiny?:-)

0 0
možnosti

Jak jsou hrázděné domy, není možno jinak než chválit.

Opět moc krásný blog a historickým výkladem.

Díky!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc! Právě jsem si říkala, jestli těch hrázděných domů není už příliš, jestli to ještě může někoho zajímat. Jenže já jezdím nejraději právě do těchto městeček s hrázděnými domy.:-)

2 0
možnosti

Jezdival jsem tam kdysi skrz do Nördlingen. Take hezke mestecko. Napadlo mne podivat se co by tam stal domek, abych to mel bliz k mladejm. No pod pul milionu jsem nic nenasel. Chtel jsem dat odkaz na ty ceny, ale to by bylo asi ohodnoceno jako reklama. Tak at radeji kazdy patra sam.

0 0
možnosti
Foto

V techto kouzelnych mesteckach musi byt bydleni desne drahe. To je i u nas - kde je hezky, tam nic nesezenete. Ale je fajn, kdyz se tam clovek muze alespon jet podivat. :-)

0 0
možnosti