Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážená kolegyně blogová i důchodová, dobře vykonaná práce! R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji za uznání, pane kolego. Vážím si toho.!!:-)

0 0
možnosti
DP

Byla jsem v Chebu - několikrát. Ledacos jsem tam viděla - hrad, muzeum, Špalíček, ale vy jste to krásně shrnula. Taky už je to pár let, takže třeba park ještě nebyl parkem. Asi tam budu muset zase zajet.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám!! Určitě do Chebu znovu zajeďte a nechte si čas, ať si to v klidu vychutnáte. Cheb je fakt kouzelný.:-)

0 0
možnosti
PK

Je to hodně let co jsem projížděl, teď už mám čas se tam zastavit, krásná podívanáR^

0 0
možnosti
Foto

V Chebu mám bráchu, takže moje odpověď je snadná;-)díky za pěknou reportážR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 96
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 564x
Akční důchodkyně, vášnivá milovnice života a cestování.

Seznam rubrik